Medlemsfordeler

Å være medlem av linjeforeningen Baris kommer med flere fordeler. Noen av fordelene vi tilbyr er blant annet gratis inngang eller lavere inngangspris på fester som arrangeres, rabatterte priser ved salg av kake/julelunch etc., sosiale eventer, større arrangementer og stipendpils.

F.eks. har vi tidligere kunnet tilby kino til 50,- for medlemmer, Høyt&Lavt klatrepark til 75,- for medlemmer, og helaften ball/galla med 2 retter til 450,- for medlem og 550,- for eksterne.

Rekom

Linjeforeningen Baris har hatt samarbeid med Rekom siden 2020. Dette gir deg som medlem flere fordeler. (krever rekomklistremerke som fåes av styret):

• Gratis inngang på Heidis bier bar Trondheim før kl. 24.00 på torsdager
  • Rabatt på Dahls fatøl, Carlsberg på flaske og Breezer på Heidis
  • (Rekom holder på å lage nye samarbeidspartnere etter at tidligere samarbeid måtte avsluttes grunnet nedstengning).

OBS. Kontakt Eline Bjørke/Maren Aarflot i styret for å få oblatet fra Rekom