Kommende events

Årsmøte i linjeforeningen

27. august kl. 13.00 blir det avholdt årsmøte i linjeforeningen. Her vil alle medlemmene få komme med innspill til året som har gått og det vil bli valgt nytt styre. Vi oppfordrer alle som har mulighet til å komme til å ta seg en tur, uavhengig om du ønsker å stille til verv eller ikke. Om du ønsker å være en del av det nye styret, kan du lese mer om de forskjellige vervene her:

Stipendpils

Første torsdag etter stipend arrangerer vi stipendpils med quiz. Neste og siste stipendpils for 2019 blir 21. november.

Arrangement blir publisert på linjeforeningens facebookside for medlemmer.

Sport et topp

Linjeforeningen Baris har et fotballag i både første og andre trinnet på linja. Alle som vil bli med på kamper og treninger er hjertelig velkommen. Senere treninger og kamper blir postet i vår facebookgruppe for medlemmer av linjeforeningen BARIS.

I tillegg har vi en friluftsliv-gruppe som arrangerer turer som det er mulighet for å bli med på.

Halloween 2019

Vi feiret og festet Halloween 2019 på utestedet The Mint torsdag 31 oktober. Det var en morsom og vellykket fest med de andre linjeforeningene på Tunga, i tillegg til linjeforeningene Elektra og Spanskrøret.

Det gledes til halloween 2020 allerede!

Åre 2020

Vi planlegger som i 2019 å arrangere tur til Åre. Dette vil bli helgen 16.-19. januar. Her kan alle medlemmer av linjeforeningen kjøpe billetter til buss (så langt billettene rekker) til Åre å bli med på tur!

Følg med videre...

Vi har flere kommende events i planleggingsfasen. Følg med videre!